Velkommen som kunde i Nortel

Slik fungerer Min Bedrift

Hvordan administrere bedriftens abonnement og fakturaer?

Som mobilansvarlig vil du kunne styre bedriftens abonnement via Min Bedrift. Her får du full oversikt over tjenester, dataforbruk, rapporter og fakturaer på alle nivåer. På Min Side, https://ms.nortel.no/ kan du se bedriftens fakturaer, følge med på forbruk, endre kontaktinformasjon, bestille tilleggstjenester, i tillegg til å sperre, endre og bestille SIM kort.

Dersom du ikke allerede har mottatt passord, ta kontakt med Nortel kundeservice.


Første faktura

Er beløpet på første faktura høyere enn forventet?

Det kan se ut som du betaler mer enn du faktisk gjør, fordi som ny kunde hos oss vil du bli fakturert fra den datoen abonnementet ble aktivert, i tillegg til påfølgende hele måned.   

Eksempel:  

  • Aktivering av abonnement er 27 mai.  
  • Produksjon av faktura er 06 juni.  
  • Du vil da bli fakturert for perioden 27 mai - 31 mai og 01 juni til og med 30 juni. 

Har du spørsmål rundt dette? Ta kontakt med kundeservice så hjelper vi deg.

Nortel i utlandet

Med Nortel har du alltid full oversikt på reise, så slipper du å være redd for å surfe.

Alle Nortel kunder har bruk i EU/EØS inkludert i mobilabonnementet. Trenger du prisoversikt for mobiltelefoni til utlandet og roaming utenfor EU/EØS kan du klikke HER.

Nettbutikk

Hvordan kjøpe mobiltelefoner og utstyr på nettbutikken?

For å kunne handle i nettbutikken må ditt firma først være registrert som bedriftskunde med mobilabonnement hos Nortel. Du må også ha rett til å gjøre innkjøp på vegne av din bedrift for å få tilgang til å handle i nettbutikken. 

Her bestiller du tilgang til nettbutikken.

Min Side

Slik finner du frem på Min Side.

Få full kontroll på Min Side!

Opplæringsvideo finner du her: 

Inkludert i abonnementet

Nortel abonnementet inneholder allerede flere tjenester som enkelt aktiveres.

Nortel abonnementet inneholder allerede flere tjenester som enkelt kan aktiveres i Mitt Nortel appen, i menyen på telefonen eller ved å kontakte kundeservice. 

Tilleggstjenester

Moderne løsninger gir bedre oversikt

Moderne telefoniløsninger krever mer enn gode abonnement. Derfor har vi topp moderne løsninger og sørger for at du har full kontroll med Min Bedrift og Mitt Nortel. Du kan enkelt bestille tilleggstjenester på Min side, i Mitt Nortel appen eller ved å ta kontakt med oss.

Oversikt over tilleggstjenester og priser finner du HER.


Logg inn

Her kan du logge inn på våre ulike tjenester og laste ned Mitt Forbruk Appen

Logg deg inn på Min Side eller last ned Mitt Nortel appen og få full oversikt over eget mobilforbruk. I appen kan du også kjøpe datapakker og se PIN/PUK. For å logge inn i nettbutikken må du først bestille tilgang.

Logg inn til alle våre tjenester finner du her.