Hvordan administrere bedriftens abonnement og fakturaer?
Som mobilansvarlig vil du kunne styre bedriftens abonnement via Min Bedrift. Her får du full oversikt over tjenester, dataforbruk, rapporter og fakturaer på alle nivåer. På Min Side, https://ms.nortel.no/ kan du se bedriftens fakturaer, følge med på forbruk, endre kontaktinformasjon, bestille tilleggstjenester, i tillegg til å sperre, endre og bestille SIM kort.
Dersom du ikke allerede har mottatt passord, ta kontakt med Nortel kundeservice.
Er beløpet på første faktura høyere enn forventet?
Det kan se ut som du betaler mer enn du faktisk gjør, fordi som ny kunde hos oss vil du bli fakturert fra den datoen abonnementet ble aktivert, i tillegg til påfølgende hele måned.
Eksempel:
Har du spørsmål rundt dette? Ta kontakt med kundeservice så hjelper vi deg.
Med Nortel har du alltid full oversikt på reise, så slipper du å være redd for å surfe.
Alle Nortel kunder har bruk i EU/EØS inkludert i mobilabonnementet. Trenger du prisoversikt for mobiltelefoni til utlandet og roaming utenfor EU/EØS kan du klikke HER.
Hvordan kjøpe mobiltelefoner og utstyr på nettbutikken?
For å kunne handle i nettbutikken må ditt firma først være registrert som bedriftskunde med mobilabonnement hos Nortel. Du må også ha rett til å gjøre innkjøp på vegne av din bedrift for å få tilgang til å handle i nettbutikken.
Slik finner du frem på Min Side.
Moderne løsninger gir bedre oversikt
Moderne telefoniløsninger krever mer enn gode abonnement. Derfor har vi topp moderne løsninger og sørger for at du har full kontroll med Min Bedrift og Mitt Nortel. Du kan enkelt bestille tilleggstjenester på Min side, i Mitt Nortel appen eller ved å ta kontakt med oss.
Oversikt over tilleggstjenester og priser finner du HER.
Her kan du logge inn på våre ulike tjenester og laste ned Mitt Forbruk Appen
Logg deg inn på Min Side eller last ned Mitt Nortel appen og få full oversikt over eget mobilforbruk. I appen kan du også kjøpe datapakker og se PIN/PUK. For å logge inn i nettbutikken må du først bestille tilgang.
Logg inn til alle våre tjenester finner du her.
Alt i én app.
For deg som akkurat har blitt kunde, eller er overført til ny plattform. Les mer
Min Side.
For deg som har vært kunde en stund, og ikke har blitt overført til ny plattform enda.
Min Bedift.
For deg som har vært kunde en stund, og ikke har blitt overført til ny plattform enda.
Ring oss:
70 30 99 00
Send oss en email:
support@nortel.no
Våre åpningstider:
Hverdager 08:00 - 17:00
Vi er tilgjengelig på både telefon, chat, e-post og Facebook. Enten du ønsker en uforpliktende prat om våre abonnement og tjenester - eller allerede er kunde og trenger hjelp.