Det er kun én app som gjelder: Nortel-appen. Denne gjelder både for deg som admin og deg som ansatt, både med og uten bedriftsnett.

I Nortel-appen kan du blant annet: 

  • Se dataforbruk
  • Kjøpe ekstra datapakker
  • Send og motta chat

Har bedriften bedriftsnett så kan alle i bedriften jobbe sømløst ved å koble på mange spennende integrasjoner som effektiviserer arbeidshverdagen. I samme appen kan du enkelt

  • Håndtere sentralbordtjenester
  • Se statusvisninger på kollegaer
  • Styre egen tilgjengelighet

06_Nortel_Bedriftsnett_oppsummert.svg

Så enkelt. Så effektivt. Og så kostnadsbesparende.

Nyttig å vite

Slik logger du inn på Nortel-appen
Slik logger du inn på Nortel-appen

For å logge inn gjør du følgende: 

1. I feltet «Brukernavn» skriver du inn 0047 etterfulgt av ditt mobilnummer  

2. Trykk deretter på «Glemt passordet ditt?» og deretter «Tilbakestill passord»  

3. Du vil da motta en SMS eller e-post med en link for å opprette nytt passord.  

4. En ferdig utfylt kode vil nå vises og trykk på «Next»  

5. Skriv inn det nye passordet du vil bruke og repetere det i feltet under.  

6. Trykk så «Next»  

7. Du får nå opp en varsling om å «oppgi brukernavnet for kontoen» - trykk «ikke arkiver»  

8. Gå deretter tilbake til Nortel-appen og skriv inn ditt nye passord.  

9. Du er nå innlogget i Nortel-appen.

BankID på mobil
BankID på mobil

BankID på mobil fases ut, og du vil derfor ikke lenger ha tilgang til denne tjenesten etter du får nytt SIM-kort. Du må derfor huske å aktivere BankID-appen eller engangskode-app før du tar i bruk ditt nye SIM-kort. Les mer om BankID på mobil og BankID-app her.

Endre PIN-kode
Endre PIN-kode

Siden du får tilsendt et nytt SIM-kort, vil det si at du også får en ny SIM PIN-kode. 

Tips: endre denne koden til en du selv husker. På denne måten kan du låse opp SIM-kortet når som helst, uten å måtte lete fram PIN-koden først. Det varierer litt fra telefon til telefon hvordan du endrer koden, dette ser du under innstillinger på telefonen din.

Noe som ikke fungerer som det skal? La oss få vite det så tar vi saken.

Visste du at Nortel kunder har 100% lik dekning og akkurat samme prioritet som Telenors egne kunder?