Takk for at du har vært kunde hos oss!
BankID-appen blir ikke påvirket av SIM-kort bytte. BankID på mobil fases gradvis ut til fordel for app, og kan ikke aktiveres på nytt. Ta kontakt med banken din for spørsmål angående BankID.
Du mottar et nytt SIM-kort med ny PIN- og PUK kode fra din nye teleoperatør. Du må huske å bytte SIM-kort på den datoen og klokkeslettet du får utdelt. Dette gjelder også Data-SIM og/eller Tvilling-SIM dersom disse tjenestene er bestilt hos din nye teleoperatør.
Om du har opprettet AvtaleGiro via Nortel må dette avsluttes i din nettbank. Denne avtalen må avsluttes etter siste faktura fra Nortel er betalt.
Du vil ha tilgang til Min Side så lenge du er aktiv kunde hos Nortel. Tilgangen stenges imidlertid samtidig med endelig avslutningsdato og det er viktig å huske å ta ut fakturakopier om dere trenger disse bilagene til regnskapet.
Har du spørsmål om avtaletid, utkjøp eller andre ting knyttet til oppsigelse av kundeforholdet? Kontakt oss via skjemaet under, eller ring 70309900 så hjelper vi deg.
Alt i én app.
For deg som akkurat har blitt kunde, eller er overført til ny plattform. Les mer
Min Side.
For deg som har vært kunde en stund, og ikke har blitt overført til ny plattform enda.
Min Bedift.
For deg som har vært kunde en stund, og ikke har blitt overført til ny plattform enda.
Ring oss:
70 30 99 00
Send oss en email:
support@nortel.no
Våre åpningstider:
Hverdager 08:00 - 17:00
Vi er tilgjengelig på både telefon, chat, e-post og Facebook. Enten du ønsker en uforpliktende prat om våre abonnement og tjenester - eller allerede er kunde og trenger hjelp.