Takk for at du har vært kunde hos oss!
Ved bytte av leverandør vil avtale for Bank-ID bli slettet, og må deretter aktiveres på nytt via din nettbank. Ta kontakt med banken din for spørsmål angående Bank- ID.
Du mottar et nytt SIM-kort med ny PIN- og PUK kode fra din nye teleoperatør. Du må huske å bytte SIM-kort på den datoen og klokkeslettet du får utdelt. Dette gjelder også Data-SIM og/eller Tvilling-SIM dersom disse tjenestene er bestilt hos din nye teleoperatør.
Om du har opprettet AvtaleGiro via Nortel må dette avsluttes i din nettbank. Denne avtalen må avsluttes etter siste faktura fra Nortel er betalt.
Du vil ha tilgang til Min Side så lenge du er aktiv kunde hos Nortel. Tilgangen stenges imidlertid samtidig med endelig avslutningsdato og det er viktig å huske å ta ut fakturakopier om dere trenger disse bilagene til regnskapet.
Har du spørsmål om avtaletid, utkjøp eller andre ting knyttet til oppsigelse av kundeforholdet? Kontakt oss via skjemaet under, eller ring 70309900 så hjelper vi deg.
Full kontroll med min bedrift.
Rapporter, faktura, abonnementer med mer har du kontroll på her. Les mer
Følg med på forbruket ditt.
Pin/puk, datapakker og eget forbruk finner du her. Les mer
Full oversikt med Nortel bedriftsnett.
Administrer sentralbord til bedriften din her via appen vår. Les mer
Telefoner og utstyr finner du her.
For å kunne handle i nettbutikken må ditt firma være registrert som bedriftskunde med mobilabonnement hos Nortel. Bestill tilgang her.
Ring oss:
70 30 99 00
Send oss en email:
support@nortel.no
Våre åpningstider:
Hverdager 08:00 - 17:00
Vi er tilgjengelig på både telefon, chat, e-post og Facebook. Enten du ønsker en uforpliktende prat om våre abonnement og tjenester - eller allerede er kunde og trenger hjelp.
Bestill abonnement selv
Kundeservice
Allerede kunde? Logg inn her