På gjensyn

Takk for at du har vært kunde hos oss!

BankID

Ved bytte av leverandør vil avtale for Bank-ID bli slettet, og må deretter aktiveres på nytt via din nettbank. Ta kontakt med banken din for spørsmål angående Bank- ID.

Nytt SIM-kort

Du mottar et nytt SIM-kort med ny PIN- og PUK kode fra din nye teleoperatør. Du må huske å bytte SIM-kort på den datoen og klokkeslettet du får utdelt. Dette gjelder også Data-SIM og/eller Tvilling-SIM dersom disse tjenestene er bestilt hos din nye teleoperatør.

AvtaleGiro

Om du har opprettet AvtaleGiro via Nortel må dette avsluttes i din nettbank. Denne avtalen må avsluttes etter siste faktura fra Nortel er betalt.

Min side

Du vil ha tilgang til Min Side så lenge du er aktiv kunde hos Nortel. Tilgangen stenges imidlertid samtidig med endelig avslutningsdato og det er viktig å huske å ta ut fakturakopier om dere trenger disse bilagene til regnskapet.

Kontakt oss

Har du spørsmål om avtaletid, utkjøp eller andre ting knyttet til oppsigelse av kundeforholdet? Kontakt oss via skjemaet under, eller ring 70309900 så hjelper vi deg.

Gruppe