med Telenor-dekning og grenseløse muligheter
Vi skal sammen fronte idretten og være en aktiv støttespiller for Tufte som er en veteran i norsk idrett, og samtidig løfte frem yngre talenter.
I bedriftsmarkedet fosser også Ålesund-selskapet Nortel frem. I løpet av fjorårets siste seks måneder fikk selskapet 5600 flere mobilabonnenter og hadde totalt 12.000 mobilbrukere ved årsslutt.
Bare Telia vokser med enn utfordreren fra Ålesund.
Mobilutfordreren Nortel er godt fornøyd etter å ha studert nye tall fra nasjonal kommunikasjonsmyndighet, Nkom.
Mobilselskapet Nortel ble startet høsten 2019 og høsten 2020 gikk de på børs. Nå er selskapets første kvartalsrapport offentliggjort og selv om selskapet er i vekst ble ikke vekstmålet for 2020 nådd helt.
Nortel vokste markant i fjerde kvartal. For 2021 har selskapet solide forventninger.
Mobilselskapet Nortel har blitt et drøyt år gammelt og sikrer seg nå en langt bredere distribusjon i sin kamp om bedriftsmarkedet.
Mobilselskapet Nortel kaster seg på bølgen av nye selskaper som slår inn over Børsen
Sikter mot notering kun 14 måneder etter lansering av selskapet
Nortel blir det tredje mobilselskapet på børsen
Det ferske mobilselskapet Nortel har på få måneder kapret over 6.000 bedriftskunder. Nå spytter eierne, de ansatte og banken inn 40 nye millioner.
Det nystartede mobilselskapet Nortel henter mer penger for å sikre vekst. Midlene skal bidra til å utfordre Telenor og Telia ytterligere i bedriftsmarkedet.
Da Truls Honningdal møtte gjengen i Nortel for første gang, var det for å vurdere mulighet for praksisplass. Nå har han fast jobb og jobber med å utvikle fremtidens IT-løsninger i Nortel.
Alt i én app.
For deg som akkurat har blitt kunde, eller er overført til ny plattform. Les mer
Min Side.
For deg som har vært kunde en stund, og ikke har blitt overført til ny plattform enda.
Min Bedift.
For deg som har vært kunde en stund, og ikke har blitt overført til ny plattform enda.
Ring oss:
70 30 99 00
Send oss en email:
support@nortel.no
Våre åpningstider:
Hverdager 08:00 - 17:00
Vi er tilgjengelig på både telefon, chat, e-post og Facebook. Enten du ønsker en uforpliktende prat om våre abonnement og tjenester - eller allerede er kunde og trenger hjelp.