
Alle dine telefonbehov - nå i Freshdesk
Med Freshdesk slipper medarbeiderne dine å gå frem og tilbake mellom ulike program. Få all informasjon du trenger i Freshdesk, så sparer dere tid og slipper distraksjoner.
Fordeler:
- Fornøyde kunder
Freshdesk viser viktig kundeinformasjon før samtalen i det hele tatt har begynt. Det gjør det det enklere å gi personlig service. - Effektivisere arbeidsdagen
Med Freshdesk slipper ansatte å veksle mellom ulike apper i løpet av en telefonsamtale. Det sparer tid og gjør at dere kan fokusere på det viktige: kundene. - Hjelper de ansatte
Freshdesk tar seg av mange av de mest manuelle og kjedelige oppgavene, som i blant de ansatte kan gjøre feil. Det gjør det enklere å holde datainnsamlingen korrekt og oppdatert, og bidrar til en mindre frustrerende arbeidshverdag.
Funksjoner
Innebygd softphone
Få alle softphone-funksjoner som å ringe, ta i mot og viderekoble samtale. “Click-to-call, lydløs og plassere oppringeren i kø.
Ett klikk
Opprette en ny kontakt, oppgave eller konto med ett klikk. Det kan du gjøre i samtalemodulen, og samtidig logge aktivitetere under samtalen.
Nummersøk og samtalehistorikk
Freshdesk leter opp all relevant kontaktinformasjon for både innkommende og utgående samtaler. Denne informasjonen ser du i oppgavehåndteringen som er pop-up. Se kontaktens historikk, hør på innspilte samtaler og talemeldinger.
Enkel køhåndtering
Endre tilgjengelighet og køhåndtering. Se live køtatistikk, overvåk innkommende samtaler og vis tidligere samtalehistorikk.