Salesforce

Integrasjon for CRM (Kunderelasjonshåndtering)

Nortel-integrasjoner-demo-salesforce.jpg

Effektiviser arbeidsflyten, spar tid, og øk produktiviteten.


Det har aldri vært enklere å kombinere telefonsamtaler med ditt CRM system. Finn nye leads, rediger enkelt kontaktinformasjon, og ring - alt i Salesforce.

Med integrasjonen Salesforce blir arbeidsprosessen sømløs. Du slipper å forlate Salesforce for å ringe, alt er tilgjengelig et klikk unna.


Funksjoner

Fokuser på kunden

Ring direkte fra kundens kontaktkort i Salesforce. Legg til en notis under samtalen, og trykk “send” for å lagre all informasjon i Salesforce.

Hør på innspilte samtaler

Se samtalehistorikk eller hør på innspilte samtaler direkte i Salesforce (kun tilgjengelig for kunder med tilleggstjenestene for samtaleinnspilling)

Generer leads

Generer leads direkte i Salesforce under samtalen. Det kan gjøres under samtalen i kontaktkortet.

Velg enhet

Når du ringer fra Salesforce kan du velge om du vil gjøre det fra din softphone eller mobiltelefon.