
Effektiviser arbeidsflyten
Ved å integrere Microsoft Dynamics 365 kan du forbedre effektiviteten og opplevelsen for de ansatte. La ansatte fokusere på kunden i stedet for å bruke tid på å bytte mellom apper. Få informasjonen og funksjonene som du trenger direkte i Dynamics, samtidig som dere sparer tid og har færre distraksjoner.
Fordeler med integrasjonen:
- Fornøyde kunder
Integrasjonen viser viktig kundeinformasjon før samtalen begynner. Det åpner opp for personlige kundeopplevelser. - Effektiviserer arbeidsdagen
Med Microsoft Dynamics 365 trenger ikke ansatte å bytte mellom apper mens de snakker med en kunde. Det gjør at de kan spare tid og fokusere på det som er viktig: kunden. - Styrk dine ansatte
Integrasjonen tar bort de kjedeligste og mest manuelle inntastingene som ofte blir feil. Det gjør det lettere å holde informasjon konsekvent og korrekt, og gir en mer effektiv arbeidsdag med mindre frustrasjon.
Funksjoner
Innebygd softphone
Få tilgang til hele sentralbordet i ett CRM, komplett med softphonefunksjoner som å ta i mot eller viderekoble samtaler. (inkludert click-to-call, lydløs og plassere samtaler i kø)
Ett klikk er alt som trengst
Opprett en ny kontakt, lead eller konto for en tidligere ukjent oppringer med kun ett klikk i samtalemodus. Du kan til og med logge aktivitet under samtalen.
Kontaktkort og historikk
For både innkommende og utgående samtaler, så søker sentralbordet opp nummeret og henter all relevant informasjon fra CRM. Du kan se kontaktens samtale- og sakshistorikk, høre på innspilte samtaler og talemeldinger, samt se kontaktkortet med ett klikk. Du kan også ringe direkte fra kontaktkortet.
Enkel køhåndtering
Håndter tilgjengeligheten og personer i kø. Se statistikk i nåtid, hold oversikt over pågående samtaler og vis samtalehistorikk.