
Et allsidig verktøy du kan bruke til alt fra automatisering av markedsføring til salgsstøtte.
Å holde oversikt over kunder og leads er nødvendig for at bedriften skal kunne vokse og utvikle seg. Alle vet at kunderelasjoner er viktig, men vet du egentlig hvordan du styrer kommunikasjonen best mulig gjennom Hubspot?
Med Hubspot integrasjonen er det lett å holde kontakten med kunder, og kontakte leads. Ha utgående samtaler, hør på opptak, og få enkelt tilgang til kontaktinformasjon- alt på ett sted.
(OBS: Hubspot integrasjonen har ikke for tiden mulighet for innkommende samtaler.)
Funksjoner:
Slipp å veksle mellom apper
Alle viktige samtalefunksjoner er tilgjengelig direkte i Hubspot. Blant annet mute-funksjon, parkere samtale, samtaleoverføring, samtalehistorikk og å spille inn samtale.
Fokuser alltid på kunden
Ring direkte fra kundekortet i Hubspot, og ta notater under samtalen. Det er også muligheter til å starte samtalen fra historikk-fanen i bedriftsnettet, eller slå nummeret manuelt. Alle opplysninger om samtalen legges automatisk til i kundekortet.
Bedriftsnett og statistikk
Integrasjonen lar deg raskt se hvilke køer som er åpne, antall samtaler i køen og ansatte som er innlogget. Det vises også grunnleggende statistikk, som servicenivå, svarstatistikk, ventetid og samtalelengde for dagen, uken eller måneden.
Samarbeid med dine kollegaer
Søk etter en kollega i kontaktlisten i sentralbordet, og overfør kundesamtalen. Åpne chatvinduet og skriv til kollegaer mens du fortsatt har kunden på tråden.
Håndter din tilgjengelighet
I sentralbordet kan du styre innkommende samtaler gjennom å endre din profilstatus eller logge ut og inn av køer. Avanserte funksjoner som pausesystem, og automatisk utlogging er også tilgjengelig (avanserte funksjoner er kun tilgjengelig for kunder med Bedriftsnett Pluss)