
Samarbeid mer effektivt med telefon og sentralbord i Microsoft Teams
Alt på én plattform
Få tilgang til å tilgang til Bedriftsnettfunksjonalitet direkte i Microsoft Teams. Synkroniser tilgjengelighet, kontakter, kalender og mer - for en komplett kommunikasjonsløsning.
Forbedre bedriftens kommunikasjon - internt mellom kollegaer og eksternt med kunder. Ved å integrere en telefoniløsning med deres samarbeidsplattform får dere tilgang til alle viktige verktøy på ett sted.
Funksjonen Presence Synk gjør at tilgjengeligheten til ansatte synkroniseres mellom de to plattformene. Er du i et møte? Du kobles automatisk ut av supportkøen. I en samtale? Din status i Microsoft Teams oppdaterer seg. Sentralbord fra Nortel og Teams samarbeider sømlst.
Med telefoni i Microsoft Teams er det enkelt å holde kontakten - selv over landegrenser! Du kan ringe, chatte og overføre samtaler mellom kollegaer helt gratis, samt kommunisere med andre for overkommelige priser.
Slipp å bytte mellom ulike program
Dersom du benytter Teams mye kan du også ved hjelp av denne integrasjonen benytte Teams som en telefon slik at du slipper å bytte mellom ulike apper. Det vil si at du kan ringe til eller motta telefonsamtaler direkte i Teams-appen
Få tilgang til alle dine funksjoner gjennom å integrere Microsoft Teams. Håndter sentralbordet og ha utgående samtaler til hele verden i ett brukervennlig grensesnitt direkte i Teams. Du har alt på ett sted - en sømløs opplevelse.
Funksjoner
Synkronisert tilgjenglighet
Brukerens profil og samtalestatus blir automatisk synkronisert fra sentralbordet til Teams. Det gjør det enkelt for kollegaer å samarbeide og se når du er opptatt i noen av plattformene.
Få varsel om innkommende samtaler i Teams
Besvar samtaler og bruk Teams for å styre hvordan samtalen skal håndteres. Du kan for eksempel velge om du vil overføre samtalen til ditt vanlige nummer.
Ring alle dine kontakter i Outlook
Alle kontaktene dine hentes fra Outlook Exchange. Du kan ringe direkte på mobil- eller fast nummer, uansett om de bruker Microsoft Teams eller ikke.
Full kontroll på sentralbordet
Brukerne kan kontrollere sine Telavoxprofiler direkte i Teams, oversikt over innkommende anrop, opptak, oppslag og talemeldinger.
Velg hvilke nummer som skal vises
Du kan kontrollere nummervisning i sentralbordet i Teams. Det innebærer at du kan vise hvilke nummer som skal vises når du ringer (hovednummeret, mobilnummeret eller bedriftens sentralbordnummer)