
Hent all informasjon om ansatte fra eksisterende Azure Active til sentralbordet. Når du gjør endringer i Microsoft så blir det automatisk oppdatert på sentralbordet.
Oversikt
Automatiske oppdateringer
Du slipper å oppdatere medarbeidernes kontaktkort i sentralbordet om noen bytter bostedsadresse, tittel eller organisasjon. Alt du trenger å gjøre er å endre informasjonen i Azure Active Directory, og og det oppdateres automatisk i sentralbordet. Du kan velge å aktivere daglige oppdateringer, eller om du vil gjøre det manuelt.
Opprett flere brukere samtidig
Hva gjør du om du trenger å opprette konto for flere personer i sentralbordet? Det er enkelt! Åpne adminporten i sentralbordet, og legg inn mailadressene. Resten av informasjonen blir hentet direkte fra Azure Active Directory. Da er det bare å tildele rett tjenester og tilgang til brukerne.
Integrere sentralbordet og Microsoft-konto
Du trenger ikke opprette en ny profil når en nyansatt skal aktiveres i sentralbordet. Informasjonen blir hentet direkte fra AD, alt du trenger å gjøre er å velge personen og tildele den korrekte lisensen i sentralbordet.