Nortel Analyse er en enkel og samtidig kraftig rapportgenerator som lager rapporter basert på kommunikasjonen i din bedrift. Resultatet kan brukes til å effektivisere kommunikasjonen i din virksomhet, både internt og eksternt.

Hva kan du lage rapporter av?

Nortel Analyse kan hente statistikk fra følgende tjenester:

  • Nortel Bedriftsnett
  • Microsoft Teams
  • Zendesk
  • Zylinc
  • Zisson (kommer snart)

Nortel Analyse - en nyttig og effektivt rapportgenerator for din bedrift

Hovedfunksjoner
Hovedfunksjoner

·       Rapport for hovednummer

·       Rapport for inngående og utgående samtaler (samtalelogg)

·       Rapport for kø

·       Ansattrapport

·       Tilpassede Dashbord & Wallboards     

·       Sanntid widgets i Dashboard / Wallboards

·       Visualiseringer, topplister, varmekart, radardiagrammer, flytdiagrammer etc.

·       Rich Excel (XLSX, CSV) eksporterer med innebygde filtre, diagrammer etc.

·       Tilpass og lagre rapporter

·       Fast rapportutsendelse

·       Utvidede visualiseringer og analyseverktøy - Varmekart, radarkart osv.

Hvem kan ha nytte av rapporter?
Hvem kan ha nytte av rapporter?

Å holde styr på foretakets kommunikasjon kan ha stor betydning for mange avdelinger. Det er selvsagt viktig å kunne se når trafikken er på sitt høyeste, og om samtalene er jevnt fordelt på de ansatte. For salgssjefen kan det være viktig å se at salgsgruppen har riktig mengde utgående samtaler. Hvis du har utviklet spesifikk markedskampanje, kan markedsførings-teamet få viktig innsikt i hvordan kampanjen går. Ser du at ekstrasamtaler går til kundeservice eller økonomiavdelingen umiddelbart etter at fakturaen er sendt, kan du konkludere med at noe må avklares eller forbedres i forbindelse med disse.

Eksempler:

Ledergruppe - Nøkkeltall kundeservice.

Salgssjef - Utgående samtaler per selger.

Leder for kundeservice  - Anrop per agent, responstid og tapte anrop.

Markedssjef - Innkommende anrop på annonsenummer.

CFO - Antall samtaler per bruker.

HR Manager - Bemanningsrapport, hvilke timer belastningen vanligvis er høy eller lav.

Tilpass drømmerapporten din
Tilpass drømmerapporten din

For å måle spesifikke nøkkeltall, kan du lage dine egne rapporter. Dette er tidsbestemte rapporter som sendes til deg, automatisk, på det tidspunktet du har valgt. Det kan for eksempel være hver dag, hver uke, siste dag i måneden, du bestemmer selv hva som passer deg. Du velger hvilken informasjon som er viktig, for eksempel statistikk over innkommende, utgående eller tapte anrop. Du bestemmer alltid hvilke brukere, grupper eller nummer du vil se og for hvilken periode. På denne måten kan du automatisk holde deg oppdatert på telefonen din.

Når på dagen har vi egentlig flest samtaler?
Når på dagen har vi egentlig flest samtaler?

Riktig statistikk kan hjelpe deg med å bemanne etter behov og få innsikt i samtaler på tvers av avdelinger og ansatte. På denne måten kan du ta den riktige avgjørelsen om åpningstider på dine hovednumre og hvor mange som skal bemanne dem, til utvalgte tider.

Med eget Dashboard får du et fleksibelt verktøy for å visualisere viktig statistikk og informasjon samlet på ett sted.

Med Microsoft Teams-modulen i Nortel Analyse-plattformen får du en komplett løsning for alt av foretakets kommunikasjonsstatistikk.

Våre "Connectors" gjør det mulig for flere å bruke informasjon fra Nortel Analyse-plattformen.

Teams? Nå får du en Teams-modul som samler inn og presentere brukerdata for Microsoft Teams.