Trygg brukt mobil
Ved å kjøpe brukt sparer du både penger og miljøet. Du får en trygg mobil av høy standard med 12 mnd. garanti som fungerer så godt som ny. Alle brukte Nortel Flipp mobiler som har vært gjennom en nøye kvalitetssikringsprosess hvor vi sletter alt tidligere innhold, oppdaterer med siste operativsystem og gjennomgår en detaljert teknisk test. Om du har spørsmål er det bare å ta kontakt - vi er her.
Hos oss kan du betale med Visa/Mastercard, Vipps eller faktura.
Vi kvalitetsikrer at alle telefoner har solid batterikapasitet.
På eldre modeller kan batterikapasiteten variere, men vi sikrer at mobilen gir en god brukeropplevelse. Uansett er du dekket av garantiordningen, og er du ikke fornøyd; ta kontakt med Moorup.
Ved feil på produktet som faller inn under garantivilkårene, tar man direkte kontakt med Mooorup som sørger for at produktet repareres eller bytter vi til et tilsvarende. Se mer informasjon om garantivilkårene under Salgsvilkår Bedrift eller Kjøpsvilkår Privat. https://nettbutikk.nortel.no/salgsvilkaar-bedrift
Vår samarbeidspartner Moorup står for leveranse av mobilene. De sørger for at alle mobiler har gått igjennom kvalitetssikringsprosessen, og er også de du kontakter dersom du har spørsmål eller opplever problemer.
Ja! Men finner du ikke den mobilen du ønsker anbefaler vi deg å ta kontakt med Moorup direkte så hjelper de deg.
Alle mobiler kommer med ladekabel og en SIM-pinne som du bruker når du skal sette inn SIM-kortet ditt. Ladeplugg som skal i stikkontakt og ørepropper følger ikke med.
Normal forsendelsestid er 1-3 virkedager etter mottatt ordrebekreftelse. Når ordren er sendt sendes sporingsnummer på mail. Vanlig leveringstid er mellom klokken 0900 - 1800 på hverdager, så det er viktig å gi beskjed direkte til transportør dersom man ønsker et annet leveringstidspunkt, endre adresse eller om den eventuelt kan legges i postkassen.
I mange land i Asia og Afrika finnes det ikke løsninger for å resirkulere ødelagte mobiler, noe som gjør at de havner sammen med vanlig søppel eller rett i naturen. For hver hver solgte Nortel Flipp mobil sørger vi for at minst 1 gammel mobil blir samlet inn i utvalgte land. Disse resirkuleres på en ordentlig måte og henter ut gjenbrukbare materialer. Gjennom dette samarbeidet bidrar Nortel til konkret løsning på problemet, og bidrar til en litt mer bærekraftig verden – én mobil av gangen.
Du kan lese mer om Closing the Loop her: https://www.closingtheloop.eu/
Du kan se mer om Closing the Loop her:
Om du har spørsmål kan Moorup kontaktes på:
Mobil 90 44 69 99 hverdager mellom 0900 - 1700
Mail: support@moorup.no
Full kontroll med min bedrift.
Rapporter, faktura, abonnementer med mer har du kontroll på her. Les mer
Følg med på forbruket ditt.
Pin/puk, datapakker og eget forbruk finner du her. Les mer
Full oversikt med Nortel bedriftsnett.
Administrer sentralbord til bedriften din her via appen vår. Les mer
Telefoner og utstyr finner du her.
For å kunne handle i nettbutikken må ditt firma være registrert som bedriftskunde med mobilabonnement hos Nortel. Bestill tilgang her.
Min Side for Atea Mobil
Tidligere Atea kunder kan fortsatt logge inn på min side her.
Ring oss:
70 30 99 00
Send oss en email:
support@nortel.no
Våre åpningstider:
Hverdager 08:00 - 17:00
Vi er tilgjengelig på både telefon, chat, e-post og Facebook. Enten du ønsker en uforpliktende prat om våre abonnement og tjenester - eller allerede er kunde og trenger hjelp.
Bestill abonnement selv
Kundeservice
Allerede kunde? Logg inn her