Vi er tilgjengelig på både telefon, chat, e-post og Facebook. Enten du ønsker en uforpliktende prat om våre abonnement og tjenester - eller allerede er kunde og trenger hjelp.
Fyller du ut dette skjemaet så blir det enklere å kontakte deg:
Du finner PIN og PUK-koden på velkomstbrevet du fikk med SIM-kortet ditt. I Mine Sider har du også tilgang til kodene.
Trenger du hjelp - chat med oss eller kontakte kundeservice på telefonnummer 70309900.
Du endrer enkelt PIN-koden din ved å taste PIN-koden feil 3 ganger, så taste inn PUK-koden din for å opprette ny PIN-kode.
Du kan også endre koden på innstillingene på de fleste telefoner.
En annen mulighet er å ringe **04gammel PIN*ny PIN*ny PIN og ring ut.
Den første fakturaen du mottar fra oss vil ofte være litt høyere enn forventet. Dette fordi som ny kunde hos oss vil du bli fakturert fra den datoen abonnementet ble aktivert, i tillegg til påfølgende hele måned.
Eksempel:
Aktivering av abonnement er 27 mai.
Produksjon av faktura er 06 juni.
Du vil da bli fakturert for perioden 27 mai - 31 mai og 01 juni til og med 30 juni.
På side to av fakturaen kan du se spesifikasjonene av hva som er fakturert for.
Du finner kopi av fakturaene ved å logge deg på Min Bedrift eller ved å kontakte kundeservice.
Etter du har flyttet ditt telefonnummer over til Nortel, må BankID på mobil aktiveres på nytt via nettbanken. BankID på mobil følger SIM-kortet ditt.
Bytter du SIM-kort må BankID på mobil opprettes på nytt i nettbanken. Ta kontakt med banken din om du trenger hjelp til å aktivere avtalen på nytt.
Bank ID på mobil koster kr. 0,49 per oppkobling.
Du kan kjøpe ekstra datapakker på 1, 5 og 15 GB på Mine Sider eller i Mitt Nortel appen.
Du kan også kjøpe ved å sende SMS: «Nortel 1GB», «Nortel 5GB» eller «Nortel 15GB» til 26112.
Det kan ta ett par minutter før datapakken blir aktivert. Datapakkene er gyldig ut måneden.
Du kan aktivere nytt SIM-kort, eller legge til dataSIM og tvillingSIM på Mine Sider eller Mitt Nortel appen. Du kan også aktivere eSIM på samme måte.
Om du skal aktivere dette på en klokke velger du tvilling eller dataSIM. Husk at du bare kan aktivere SIM-kort som ikke har vært i bruk tidligere.
Etter månedsskiftet kan det ta ett par dager før evt. resterende datamengde fra forrige måned vises på Mine Sider. Om det fremdeles ikke vises etter noen dager kan du kontakte kundeservice på 70309900.
Ekstra datapakker er ikke med på Data Rollover.
Du kan tilbakestille passordet på Softphone-klienten her, deretter klikke på “Be om passord”.
Grenseløs er faktisk Norges beste fri data abonnement til bedrifter! Det er 10GB data inkludert hver eneste dag, ved midnatt nullstilles telleren og du får tildelt 10 nye GB. Slik fortsetter det hver eneste dag.
Søk i svar på de mest relevante spørsmålene.
Full kontroll med min bedrift.
Rapporter, faktura, abonnementer med mer har du kontroll på her. Les mer
Følg med på forbruket ditt.
Pin/puk, datapakker og eget forbruk finner du her. Les mer
Full oversikt med Nortel bedriftsnett.
Administrer sentralbord til bedriften din her via appen vår. Les mer
Telefoner og utstyr finner du her.
For å kunne handle i nettbutikken må ditt firma være registrert som bedriftskunde med mobilabonnement hos Nortel. Bestill tilgang her.
Min Side for Atea Mobil
Tidligere Atea kunder kan fortsatt logge inn på min side her.
Ring oss:
70 30 99 00
Send oss en email:
support@nortel.no
Våre åpningstider:
Hverdager 08:00 - 17:00
Vi er tilgjengelig på både telefon, chat, e-post og Facebook. Enten du ønsker en uforpliktende prat om våre abonnement og tjenester - eller allerede er kunde og trenger hjelp.
Bestill abonnement selv
Kundeservice
Allerede kunde? Logg inn her