Kundesak fra Nortel kunde Patogen.
Dekning i alle kriker og kroker
- Best mulig dekning er viktig for oss når vi velger teleselskap, sier Noralf Gamlem som er digitaliseringsdirektør i PatoGen. - Som aktør i oppdrettsnæringen har vi kunder i kriker og kroker av Norge. Dette gjør oss avhengig av god dekning også når vi er på oppdrettslokasjoner blant fjorder og fjell.
- Nortel gir deg grenseløs dekning, fastslår Christian Pritchard, administrerende direktør i Nortel. - Alle våre abonnement bruker Telenors mobilnett og gir deg derfor full Telenordekning med Norges raskeste nett. Telenor er det teleselskapet som har flest basestasjoner i landet, i tillegg til at nettet stadig er i utbygging. Dette for å gi deg som kunde den beste dekningen og det raskeste mobilnettet. Med abonnement i Nortel skal du føle deg trygg på at du både kan åpne store filer og ha videomøter uansett hvor du er på jobb, legger Pritchard til.
Kompetanse, erfaring og sunnmørsk skaperkraft
- PatoGen var tidlig i dialog med Nortel, og vi var interessert i hvilke løsninger det den gang nyetablerte teleselskapet kunne tilby vår bedrift, forteller Gamlem. - Vi har sans for måten Christian Pritchard tenker på og stor tro på det dyktige og erfarne teamet han har med seg for å bygge opp og drive selskapet. Kompetanse, erfaring og sunnmørsk skaperkraft er en uslåelig kombinasjon, sier han og smiler stort. - Høy teknisk kompetanse i selskapet var et av våre ankepunkt internt i PatoGen da vi skulle velge teleselskap.
"At Nortel fokuserer på små og mellomstore bedrifter gjør at vi som kunder er godt ivaretatt – vi kan enkelt ta direkte kontakt med support på chat eller telefon, og vi har vår faste kontaktperson. Dette er en fordel med en organisasjon som Nortel, noe som gjør at kundeforholdet oppleves veldig personlig."
Noralf Gamlem, Digitaliseringsdirektør PatoGen
Fleksible løsninger og skreddersydde abonnement
- I PatoGen er vi 50 ansatte", forteller digitaliseringsdirektøren. - Alle har ikke de samme behovene i sine abonnement, med Nortel får vi fleksibilitet for å tilpasse tjenestene og vi kan skreddersy abonnement for den enkelte. Eksempelvis har vi noen ansatte med behov for å ringe mye til vår avdeling i Skottland.
Økonomisk forutsigbarhet
- Vi opplever god kapasitet på våre datapakker og ser en stor fordel i at prisene er faste, noe som hele tiden gir oss god oversikt og økonomisk forutsigbarhet, sier Noralf Gamlem.